Informácie pre zákazníka

Vážení zákazníci nákup na našej stránke je veľmi jednoduchý, pokiaľ ale uprednostňujete osobnejšie nakupovanie je možné si tovar objednať aj telefonicky na tel. čísle 055/6930 000 alebo prostredníctvom e-mailovej komunikácie info@oravecnabytok.sk

Tu sa Vám snažíme zjednodušene popísať spôsob nakupovanie prostredníctvom nášho eshopu. Tieto údaje nemajú právny charakter, ale sú zjednodušene napísané ako obchodné podmienky.

Nákup tovaru

Po vybratí akéhokoľvek produktu z našej stránky kliknite na vložiť do košíka, ale ešte predtým nezabudnite upraviť počet kusov ak máte záujem o viac ako jeden kus z daného produktu.
Vybraný tovar už máte v košíku a tak môžete nakupovať ďalej alebo ukončiť nákup tým že kliknete na pokladňu, kde sa Vám zobrazí sumár objednávky.
Môžete sa registrovať alebo uprednostniť rýchly nákup bez registrácie. Vypíšte pre objednanie potrebné kontaktné údaje. Ak si zvolíte doručenie tovaru prostredníctvom našej prepravy Oravec nábytok, cena za dopravu sa Vám zobrazí automaticky. Prevzatie tovaru na našej predajni alebo v našom sklade je bezplatné.
Do poznámky je potrebné uviesť dodatočné informácie k objednávanému tovaru, ako napríklad: presný názov farebného prevedenia,  pravú alebo ľavú stranu ak ide o rohový produkt, poprípade iné Vaše odkazy.
Uprednostňujeme platbu v hotovosti pri preberaní tovaru. Ak však máte záujem o iný spôsob platby, či už bankovým prevodom alebo nákup na splátky, napíšte nám do poznámky, poprípade nám zavolajte. Nákup na splátky je možný cez splátkovú spoločnosť Home Credit alebo Quatro.
Na tovar objednaný špecialne na zákazku zákazníka je potrebné uhradiť zálohu. Zálohu je možné uhradiť prevodom na účet, vkladom alebo poštovou poukážkou.  Zálohu si však môžete ľubovoľne zaokrúhliť. Potrebné údaje k úhrade zálohy ako aj potvrdenie objednávky Vám zašleme e-mailom hneď po objednaní. Záloha sa pri úhrade tovaru odráta.

Dodanie a preberanie tovaru

Tovar doručujeme priamo k zákazníkovi vlastnou dopravou Oravec nábytok alebo dobierkou prostredníctvom  prepravných služieb. Závisi to od objemu a smeru dopravy. Tovar si môžete vyzdvihnúť aj osobným odberom priamo na našej kamennej predajni v čase otváracích hodín alebo  v ktoromkoľvek čase v našom sklade po dohode.
Keď je tovar pripravený na expedíciu kontaktujeme zákazníka buď odoslaním správy na emailovú adresu zadanú pri objednávaní tovaru alebo Vás budeme informovať telefonický najmenej 1 deň pred doručením tovaru. Pred doručením tovaru Vás následne kontaktuje kuriér, s ktorým si dohodnete čas výkladky tovaru.
Dopravou sa rozumie dodanie tovaru pred vchod domu zákazníka. Výkladku tovaru si zákazník zabezpečuje sám ak nebola vopred dohodnutá.
 Dodacia doba objednaného nábytku je individuálna v závislosti od druhu nábytku. Tovar doručujeme k zákazníkovi do 5 pracovných dní od doručenia tovaru dodávateľom alebo výrobcom.  O dodacích podmienkach objednaného tovaru Vás budeme po objednaní informovať. 
Pri preberaní tovaru je dôležité skontrolovať zásielku. Skontrolujte najmä obal prepravovaného tovaru. Ak obal nie je poškodený je málo pravdepodobné, že došlo k poškodeniu tovaru prepravou.  Ak dovezený nábytok obsahuje skla, je obzvlášť potrebné ich pri preberaní prekontrolovať.  Prepočítajte aj počet balíkov preberaného tovaru, aby nedošlo pri rozbaľovaní k zisteniu, že niektoré diely chýbajú. Pri preprave Oravec nábytok tak s Vami urobí náš špeciálne školený personál.
Váha a rozmery uvádzané pri jednotlivých produktoch majú len orientačný význam a od skutočnosti sa môžu líšiť a však len minimálne. Pri väčšine produktov sú presné. Upozorňujeme Vás na čalunený nábytok, ktorého poťahová látka nemusí byť presne totožná s látkou, ktorú vidíte na svojom monitore. Niektoré monitory a tiež fotky látok môžu odtieň skresľovať.
 Ak obal nebol poškodený a pri rozbaľovaní nábytku zistíte, že tovar je poškodený výrobnou vadou je potrebné nás o tejto skutočnosti čo najskôr informovať.  V tom prípade s poškodenými dielmi nemanipulujte, aby na nich neboli viditeľné známky po montáži, v opačnom prípade reklamácia nebude uznaná. Poškodené diely Vám samozrejme vymeníme za nepoškodené bez akýchkoľvek problémov. Veľmi nám záleží na Vašej spokojnosti preto pri akomkoľvek probléme je potrebné kontaktovať personál predajne na našich kontaktných tel. číslach.

Stornovanie objednávky a reklamácia

Stornovanie objednávky je možné najneskôr do 24 hodín po uskutočnení objednávky. Stornovanie je možné e-mailom alebo telefonicky.  Po uhradení zálohy nie je možné objednávku stornovať.

Podľa zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji podľa §10 zákona č.108/2000 Z.z., je každý zákazník oprávnený odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu a to maximálne do 7 dní od prebratia zásielky. V tomto prípade je nevyhnutné nám zaslať list  v danej lehote, v ktorom bude písomne uvedená žiadosť o odstúpenie od zmluvy, číslo faktúry, druh tovaru a dátum prevzatia tovaru. Tovar je potrebné vrátiť najneskôr do 7 dní. Tovar bude prebratý späť len vtedy, keď budú splnené tieto podmienky:
    - Tovar bude v pôvodnom, nepoškodenom obale
    - Nesmie byť použitý, alebo poškodený
    - Musí byť vrátený kompletný ( vrátane príslušenstva a priloženej dokumentácie) s originálnym dokladom o kúpe.
Náklady na vrátenie tovaru znáša zákazník. Tovar na dobierku nepreberáme.
Právo vrátiť tovar sa nevzťahuje na tovar vyrábaný na zákazku podľa požiadaviek zákazníka.

Zákazník má právo reklamovať tovar po dobu 2 rokov od zakúpenia tovaru. V prípade reklamácie prosíme zaslať e-mail s konkretným popisom závady. Je potrebné uviesť meno, priezvisko, adresu kupujúceho, presný názov tovaru, dátum objednania a dodania tovaru, kópiu dokladu o zaplatení. Prosíme doplniť aj číslo chybného dielu z montážneho návodu. Pre presnejšie posúdenie reklamácie prosíme zaslať aj fotku chybného dielu. Reklamáciu vybavíme buď opravou alebo výmenou chybného dielu. Ak nie je možné na základe Vášho popisu a priloženej fotky posúdiť reklamáciu navštívi Vás vyškolený  reklamačný technik, ktorý reklamáciu vyrieši hneď na mieste opravou poškodeného dielu ak je to možné alebo ak to na mieste nie je možné opraviť stiahne reklamovaný diel a opravu chyby uskutoční vo výrobe. Reklamácia môže byť vybavená aj odstúpením zmluvy, ale len v prípade ak tovar nebol použitý a je v originálnom obale. Reklamácia môže byť aj zamietnutá a zdôvodnená. 

Záleží nám na tom, aby bola reklamácia vybavená v zákonom stanovenej lehote a k Vašej spokojnosti.


Moduly, platobné brány, preklady a služby pre PrestaShop

PrestaShop Addons, Payment gateways and Services

Moduly, platobné brány a preklady pre PrestaShop

Tvorba e-shopov a webových stránok

Internetové stránky a e-shopy

Depeche Mode Shop